Сайт Відділу документів іноземними мовами є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
20.06.2018 07:55

Інтелектуальні ігри студентів
Дуже приємно, що відділ документів іноземними мовами та центр «Вікно в Америку» стали одним...

13.06.2018 11:50

Китайсько-англійські неологізми? – Легко
Академічна доброчесність дозволяє системі освіти залишатися дієвою, такою, що справді дає знання та навички,...

12.06.2018 12:04

Битва розумів у «Вікні в Америку»
«Битва розумів» – це цікава інтелектуальна гра-вікторина, в якій можна змагатися у...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Реклама та медіаграмотність

Реклама та медіаграмотність

16.04.2018 07:12
Вікіпедія визначає рекламу як популяризацію товарів, видовищ чи послуг з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників. Реклама використовується задля поширення інформації про людину, предмет чи товар для створення популярності. Тому темою суботнього курсу з медіаграмотності була саме реклама як ресурс, що може впливати на думки людини та формувати у неї правильне або неправильне ставлення до предмету обговорення. Переглядаючи різні відеоматеріали, учасники курсів висловлювали свої думки стосовно головної мети цих фільмів. Наприклад, для чого дарують обручки під час залицяння та весілля? Що це означає? Коли виникла ця традиція? Як її використовують для реклами тощо. Аби матеріал добре засвоївся, аудиторія, поділена на групи, повинна була прорекламувати видані предмети (шапку Петрушки, бумеранг і міні-м'яч) таким чином, щоб їх купили. 
Що наступний тиждень нам готує? Чекаємо.
 

 







Вхід