Сайт Відділу документів іноземними мовами є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
19.11.2018 11:52

Заарештовані... хмарочоси!
Прохання до усіх службовців: без матів та арештів! Хоча ні, у шахах без цього ніяк, бо кожна гра...

19.11.2018 11:00

Як перемогти корупцію
У херсонському ресурсному центрі “Вікно в Америку” 18 листопада 2018 року учасники англійського...

15.11.2018 12:07

Про Нібелунгів у Німеччині
18 листопада 2018 року о 13.00 відбудеться засідання клубу «Моя улюблена німецька». До нас...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Реклама та медіаграмотність

Реклама та медіаграмотність

16.04.2018 07:12
Вікіпедія визначає рекламу як популяризацію товарів, видовищ чи послуг з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників. Реклама використовується задля поширення інформації про людину, предмет чи товар для створення популярності. Тому темою суботнього курсу з медіаграмотності була саме реклама як ресурс, що може впливати на думки людини та формувати у неї правильне або неправильне ставлення до предмету обговорення. Переглядаючи різні відеоматеріали, учасники курсів висловлювали свої думки стосовно головної мети цих фільмів. Наприклад, для чого дарують обручки під час залицяння та весілля? Що це означає? Коли виникла ця традиція? Як її використовують для реклами тощо. Аби матеріал добре засвоївся, аудиторія, поділена на групи, повинна була прорекламувати видані предмети (шапку Петрушки, бумеранг і міні-м'яч) таким чином, щоб їх купили. 
Що наступний тиждень нам готує? Чекаємо.
 

 







Вхід