Сайт Відділу документів іноземними мовами є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
16.10.2018 07:23

Можливості для молоді України в Україні
Посол Європейської молоді, представник програми обміну FLEX у Херсонській області Коцегуб Микита 21.10.18...

16.10.2018 06:52

Грантові можливості
11 жовтня  о 17.00  у Центрі "Вікно в Америку" відбулася зустріч з Інною Здор,...

11.10.2018 11:26

Радощі та трагедії Коко Шанель
Відома усьому світові дизайнерка Коко Шанель не вважала себе феміністкою, але жила і працювала, спираючись...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Реклама та медіаграмотність

Реклама та медіаграмотність

16.04.2018 07:12
Вікіпедія визначає рекламу як популяризацію товарів, видовищ чи послуг з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників. Реклама використовується задля поширення інформації про людину, предмет чи товар для створення популярності. Тому темою суботнього курсу з медіаграмотності була саме реклама як ресурс, що може впливати на думки людини та формувати у неї правильне або неправильне ставлення до предмету обговорення. Переглядаючи різні відеоматеріали, учасники курсів висловлювали свої думки стосовно головної мети цих фільмів. Наприклад, для чого дарують обручки під час залицяння та весілля? Що це означає? Коли виникла ця традиція? Як її використовують для реклами тощо. Аби матеріал добре засвоївся, аудиторія, поділена на групи, повинна була прорекламувати видані предмети (шапку Петрушки, бумеранг і міні-м'яч) таким чином, щоб їх купили. 
Що наступний тиждень нам готує? Чекаємо.
 

 







Вхід