The site of the Division of documents in foreign languages is part of the library portal lib.kherson.ua
News
10.12.2018 12:13

Dinosaur’s English Speed-Date
The first speed-dating event took place at Pete’s Café in Beverly Hills in late 1998. Usually...

03.12.2018 11:22

Virtual friends
Last meeting in Window on America Centre we started playing a game “Two Truth, One Lie”....

29.11.2018 12:58

How to find English speaking friends
English Conversation Club is waiting for its members on December 2, 2018 at 11.00 a.m. Window on America...


Гость | Войти
Printable version
News > Рено, Пежо, Ситроен

Рено, Пежо, Сітроен

26.04.2018 09:44

Неофіційний девіз автомобільної компанії Рено – «voiture à vivre», «автомобіль для життя», а значить – надійний, зручний, потужний і недорогий. Такими словами можна описати усі французькі автомобілі – Рено, Пежо і Сітроен. За ім`ям кожної з цих марок стоїть яскрава особистість засновника – інженера і новатора. Французькі автомобільні компанії розпочали свою діяльність приблизно в один час – на початку XX століття, коли машини були винятковим, рідкісним засобом пересування. Завдяки зусиллям талановитих механіків максимальна швидкість європейських автомобілів зросла з 25 км/год до 75 км/год всього за 14 років. Кожен французький інженер сприяв такому швидкому розвитку тим чи іншим чином. Луї Рено, наприклад, покращив коробку передач завдяки своєму винаходу; Арман Пежо експериментував із дизельними двигунами; Андре Сітроен вперше застосував під час продажу автомобілів такі звичні сьогодні послуги, як реклама, продаж у кредит, сервісне обслуговування. Цілих 10 років назва компанії Сітроен була розміщена на Ейфелевій вежі, що занесено в Книгу рекордів Гіннеса як найбільший майданчик для реклами!
Про ці та інші цікаві факти у відділі документів іноземними мовами розповіли студентам факультету іноземної філології ХДУ. Присутні вчились розрізняти елементи кузова автомобіля французькою мовою, у цьому нам дуже допомогла інтерактивна дошка. Хоча більшість учасників були дівчатами, вони швидко розібрались із типами кузовів і не плутали місце розташування багажника і капота.
Центр «Вікно в Америку» та Maker Space також можуть похвалитись технічними новинками, які і цього разу допомогли вразити присутніх на заході.







Вход