The site of the Division of documents in foreign languages is part of the library portal lib.kherson.ua
News
12.06.2018 06:34

Club’s holidays
June 10 the library’s Window on America” weekly talk-club meeting was attended by 10 users....

09.06.2018 11:37

The Kherson WOA’s summer
June 7 the Kherson “Window on America” was attended by pupils of the school №54 and pupils...

06.06.2018 13:20

About Christopher Columbus
June 6 the Kherson “Window on America” was attended by the second year students of the Kherson...


Гость | Войти
Printable version
News > Рено, Пежо, Ситроен

Рено, Пежо, Сітроен

26.04.2018 09:44

Неофіційний девіз автомобільної компанії Рено – «voiture à vivre», «автомобіль для життя», а значить – надійний, зручний, потужний і недорогий. Такими словами можна описати усі французькі автомобілі – Рено, Пежо і Сітроен. За ім`ям кожної з цих марок стоїть яскрава особистість засновника – інженера і новатора. Французькі автомобільні компанії розпочали свою діяльність приблизно в один час – на початку XX століття, коли машини були винятковим, рідкісним засобом пересування. Завдяки зусиллям талановитих механіків максимальна швидкість європейських автомобілів зросла з 25 км/год до 75 км/год всього за 14 років. Кожен французький інженер сприяв такому швидкому розвитку тим чи іншим чином. Луї Рено, наприклад, покращив коробку передач завдяки своєму винаходу; Арман Пежо експериментував із дизельними двигунами; Андре Сітроен вперше застосував під час продажу автомобілів такі звичні сьогодні послуги, як реклама, продаж у кредит, сервісне обслуговування. Цілих 10 років назва компанії Сітроен була розміщена на Ейфелевій вежі, що занесено в Книгу рекордів Гіннеса як найбільший майданчик для реклами!
Про ці та інші цікаві факти у відділі документів іноземними мовами розповіли студентам факультету іноземної філології ХДУ. Присутні вчились розрізняти елементи кузова автомобіля французькою мовою, у цьому нам дуже допомогла інтерактивна дошка. Хоча більшість учасників були дівчатами, вони швидко розібрались із типами кузовів і не плутали місце розташування багажника і капота.
Центр «Вікно в Америку» та Maker Space також можуть похвалитись технічними новинками, які і цього разу допомогли вразити присутніх на заході.







Вход