Супер Боул у бібліотеці
Неділя, 5 лютого, цього разу стала неділею Супер Боулу в США, коли відбулася фінальна гра сезону в професійному американському футболі. Для американців це не лише визначна спортивна подія, а неофіційне свято. Супербол є своєрідним феноменом американської культури.
Мільйони людей у цей день влаштовують вечірки, запрошуючи друзів та родичів, дивляться велику гру по телебаченню. Країна, знову ж таки, витрачає мільярди доларів на цю подію. Але справа не тільки у футбольній грі, багатьох притягує блиск та розкіш найсвіжіших рекламних роликів, які є невід’ємною частиною будь-якої спортивної трансляції, що надають їй своєрідний шарм.
Минулої неділі 17 учасників традиційного розмовного клубу «Англійська для кожного» дізналися багато цікавого про Супер Боул та його місце в американській культурі. Презентація складалася з короткого повідомлення про американський футбол та деяких футбольних ідіом, що давно вже є у щоденному вжитку, особливо у діловому спілкуванні.
Американський футбол, звичайно, відрізняється від європейського багато у чому. Уніформою, це по-перше. Гравці мають спеціальні шоломи, наплічники та наколінники, аби бути захищеними під час брутальних сутичок. Європейська уніформа складається з шортів та майки, без будь-яких захисних приладів. Американський футбол, до речі, називається соккер.
Футбольний м’яч має овальну форму, це є найголовнішою відмінністю. За правилами, гравці можуть не тільки бити по м’ячу, але й кидати його та бігати з м’ячем.
Вболівальники ж, гадаємо, однакові в Європі та США. Багато хто з них фарбує обличчя кольорами улюбленої команди та носить футболки з прізвищами її гравців.
Футбол є найбільш популярним видом спорту в США, випереджаючи навіть бейсбол, який називають «розвагою Америки». Недільна гра 5 лютого зібрала рекордну кількість глядачів - 111,3 мільйона.
Зважаючи на таку велику аудиторію, ціна комерційної реклами під час трансляції дуже зросла цього разу. Показ 30-секундного ролика коштував у середньому 3,5 мільйона доларів, що складає $116,667 за одну секунду. Для подібних рекламних роликів створюють майстерні сценарії та запрошують відомих акторів. Американці ще декілька днів потому обмінюються враженнями.
Ще однією подією для обговорень стає 30-хвилинне шоу у перерві гри, яке представляє відомих співаків, музикантів, танцюристів. Воно вщент заповнене всілякими спецефектами та іншими трюками. Свого часу його героями були Майкл Джексон, Роллінг Стоунз, The Who, The Black Eyed Peas, Дженет Джексон, Джастін Тімберлейк. Зірковою гостею цього року була Мадонна.
Реклама, зірки шоу-бізнесу, футбольна гра і вечірка на довершення святкового дня, видатки на яку поступаються, хіба що, Дню Подяки.
Так ось:
- 1,25 мільярда доларів на 100 мільйонів фунтів курячих крилець;
- 38 мільйонів фунтів поп корну, 11,2 мільйона фунтів картопляних чипсів, 8,2 мільйона фунтів тортилья чипсів, 4,3 мільйона фунтів брецелів та 2,5 мільйона фунтів різних видів горішків;
- 51,7 мільйона ящиків пива (24 пляшки у кожному).
До того ж тонни хот-догів, гамбургерів та піци.
Після такого святкового харчування багато хто має проблеми з травленням, тож виробники відповідних лікарських засобів очікують зростання збуту на 20%.
Дрібничка на останок, цього разу «Велетні Нью-Йорку» виграли у «Патріотів Нової Англії» з рахунком 21-17. Більше фото.
Коментарі
Just go to show how we love our sports...
http://mhlnk.com/6A6DAE8F