Реклама та медіаграмотність
16.04.2018 07:12
Вікіпедія визначає рекламу як популяризацію товарів, видовищ чи послуг з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників. Реклама використовується задля поширення інформації про людину, предмет чи товар для створення популярності. Тому темою суботнього курсу з медіаграмотності була саме реклама як ресурс, що може впливати на думки людини та формувати у неї правильне або неправильне ставлення до предмету обговорення. Переглядаючи різні відеоматеріали, учасники курсів висловлювали свої думки стосовно головної мети цих фільмів. Наприклад, для чого дарують обручки під час залицяння та весілля? Що це означає? Коли виникла ця традиція? Як її використовують для реклами тощо. Аби матеріал добре засвоївся, аудиторія, поділена на групи, повинна була прорекламувати видані предмети (шапку Петрушки, бумеранг і міні-м'яч) таким чином, щоб їх купили.
Що наступний тиждень нам готує? Чекаємо.
Що наступний тиждень нам готує? Чекаємо.