Головна Новини На допомогу підвищенню професійної компетентності

На допомогу підвищенню професійної компетентності

16.08.2018 12:45

Нещодавно до відділу документів іноземними мовами надійшла добірка монографій, присвячених лінгвістиці німецької мови, книги видані у Харкові та Києві. Дослідження Л. С. Піхтовнікової та В. В. Самаріної «Немецкоязычный рекламный дискурс: прагмалингвистический и когнитивный аспекты» (2016) присвячене актуальному в останні роки питанню функціонування рекламного дискурсу. Автори даної монографії детально розглядають теоретичні основи дослідження німецькомовної реклами, вивчають мовно-стилістичні засоби виразності у рекламному тексті. Однак, за визнанням самих авторів, ними були розкриті не усі питання, які стосуються цієї теми, наприклад, не вивчені проблеми інтертекстуальності у рекламному дискурсі. Дослідження не переобтяжене спеціальними термінами і призначене в основному для філологів, викладачів вищих навчальних закладів та студентів.

Монографія Л. С. Піхтовнікової, С. М. Корінь «Метафора и метаметафора в немецкоязычном художественном дискурсе: когнитивный и прагмалингвистический аспекты» (2015) має наукове спрямування і стосується теми, яка не втрачає своєї актуальності останні сто років – функціонування метафори у художньому тексті. Розгорнуто описане явище метаметафори, що є системою з декількох метафор, об’єднаних спільною метою і семантикою та діє на рівні тексту. Основною метою дослідження автори вважають вивчення цільового призначення метафори та метаметафори у художньому тексті. Характеристики стилістичних засобів розглянуто на прикладі романів Франца Верфеля «Верді. Роман опери» та Густава Майнріка «Ангел Західного вікна». Дане видання буде зрозумілим науковцям, викладачам вищих навчальних закладів, аспірантам та магістрантам.

Функціонування інфінітивних конструкцій у німецькій мові, особливості їх синтаксичного статусу розглядає С. М. Амеліна у монографії «Інфінітивні конструкції у сучасній німецькій мові» (2017). Оскільки авторка вважає, що вирішення проблем логічної модальності має допомогти у визначенні синтаксичного статусу інфінітивів, тому дослідження вона проводить, спираючись на категорії модальності та мікрополя «необхідність», «можливість», «воля». Видання призначене для студентів, аспірантів та науковців, які досліджують синтаксис і семантику сучасної німецької мови.

Календар подій

1 2 34567
8 9 10111213 14
1516171819 20 21
22232425262728
293031