Що обрати – Spelling Bee чи Speed English?
19 березня відділ документів іноземними мовами та центр «Вікно в Америку» знову відвідали слухачі курсів підвищення кваліфікації Херсонської академії неперервної освіти, нашого постійного і активного партнера. Програма заходу була насичена та різноманітна.
Тетяна, сертифікований тренер з медіаграмотності, журналіст за освітою та попередньою професією, розповіла про те, на що слід насамперед звернути увагу, читаючи чи слухаючи новини. На прикладі однієї з публікацій у свіжій херсонській пресі вона показала, як не можна висвітлювати інформацію.
Співробітники центру та учителі іноземних мов обговорили нові інтерактивні методи та прийоми вивчення англійської мови: настільні ігри, запропоновані посібником «Activate: Games for Learning American English», конкурс Spelling bee, ручку Ting, методику асоціативних символів, використання QR-кодів на уроці. Керівник Інтернет-центру бібліотеки, Оксана Золотухіна, показала, за допомогою яких сайтів та у яких форматах їх можна зробити самостійно. Крім того, вона запропонувала додатки для зчитування QR-кодів та порадила бути уважним при завантаженні інформації. Один із найкращих прийомів активізації мовлення – Speed English – відвідувачі перевірили на собі. Кожен отримав запитання з гри “Cathy’s cards” і задав його співрозмовнику. Ми розповіли про деякі підводні камені та корисні хитрощі під час проведення Speed English.
Інтерактивний столик у центрі «Вікно в Америку» дуже популярний під час екскурсій, але не менш вдало його можна використати для вивчення країнознавства, що ми і показали вчителям під час інтерактивної подорожі містами Великої Британії та США.
Насамкінець для присутніх був організований веб-квест, який використовував матеріали електронної бібліотеки eLibraryUSA, джерела унікальної інформації. Завдання для пошуку були різноплановими: закінчити речення, знайти певну статтю та вказати її авторів і навіть знайти найкращий жарт та переказати його групі.
Сподіваємось, що проведений захід додасть натхнення та нових ідей нашим відвідувачам.