Media Boost: інтенсив із цифрової комунікації
19.05.2020 12:59
Go digital or die: Американський Дім у Києві у співпраці з Digital Communication Network запускає онлайн-інтенсив з цифрової комунікації Media Boost. Його буде проводити Franak Viačorka для журналістів та комунікаційників.
Інтенсив складатиметься з 6 інтерактивних воркшопів: канали дистрибуції, маркетинг, аналітика, менеджмент, монетизація та контент.
Участь безкоштовна, але необхідно попередньо зареєструватися тут: https://bit.ly/2AoZdo9
Канали дистрибуції
- Типи контенту: «вічнозелений» (evergreen), «довгий хвіст» (long-tailed), віральний.
- Чому на різних платформах контент «заходить» по-різному?
- Як донести своє повідомлення потрібній аудиторії?
- Яких стратегій творці контенту можуть дотримуватися у часи постійних змін алгоритмів?
Маркетинг
- Як неприбутковим медіа спланувати та запустити платні кампанії?
- Як визначитися з таргетингом та обрати аудиторію?
- Чим відрізняється бренд-маркетинг від контент-маркетингу?
Аналітика
- Як цифрова аналітика може допомогти сформувати та втримати аудиторію?
- Як розібратися з цифровими даними?
- На які дані орієнтуватися?
- Найкращі інструменти для відслідковування показників та роботи з аналітикою.
- Як і де побачити, який контент збільшує число вашої аудиторії?
Менеджмент
- Як побудувати сильну SMM-команду?
- Як визначити та залучити «внутрішніх лідерів думок»?
- Як оптимізувати SMM-ресурси?
- Як інтегрувати роботу в соціальних мережах у загальну стратегію вашої організації?
- Як правильно планувати контент відповідно до стратегії?
Монетизація
- Розглянемо, як різні види медіа можуть монетизувати свою діяльність.
- Обговоримо та розглянемо найкращі практики на прикладах статей, подкастів, вебсайтів, сторіз та YouTube каналів.
- Чи є subscription module рішенням для монетизації?
- Чи можливо монетизувати медіа, змагаючись з медіа олігархів?
Контент
- Як візуалізувати контент і не витрачати на це години?
- Інтерактивні формати (опитування, ігри, лайви)
- Як швидко створити відео?