Сайт Відділу документів іноземними мовами є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
11.07.2017 07:29

Наш гість – заступник аташе з питань культури Посольства США в Україні
10 липня заступник аташе з питань культури Посольства США в Україні Stokes RaeJean (РейДжен Стокс)...

05.07.2017 08:06

"Таврійські новини" ТБ "Скіфія" про гостя з "Голосу Америки" в бібліотеці
Обласний канал ТБ "Скіфія" про зустріч із Зореславом Байдюком, журналістом "Голосу Америки",...

03.07.2017 08:38

Зореслав Байдюк – відверто про Америку
30 червня херсонці мали виняткову нагоду поспілкуватись із американським журналістом українського походження...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Дивуйся, думай, твори

Дивуйся, думай, твори

27.04.2017 08:48

Інформаційно-ресурсний центр «Вікно в Америку», заохочуючи до розвитку дослідницьких здібностей учнів та творчо  використовуючи 3D принтер, виготовив сонячний годинник.

Сонячний годинник – пристрій, відверто кажучи, не дуже потрібний для сучасної людини, але…

Що знають сучасні діти про сонячні годинники? Ми думаємо, небагато або ж зовсім нічого. А цей пристрій з успіхом міг би бути використаний у школах, де вчителі, наслідуючи великого Василя Сухомлинського, проводять «уроки мислення» серед природи. Про велику силу природи і слова у розумовому вихованні дітей говорили визначні педагоги минулого Я.Коменський та К.Д.Ушинський, які вважали її «всерозвиваючою», бо вона – основа розумового, морального, естетичного і патріотичного виховання. Василь Сухомлинський – видатний український педагог, публіцист, письменник і поет – у своїй педагогічній діяльності творчо використовував мудрі поради своїх попередників. «Природа – величезної ваги виховний фактор, що накладає свій відбиток на весь характер педагогічного процесу», – писав наш видатний земляк. Він говорив: «Уроки серед природи – це подорожі до джерел живої думки, під час яких учні самостійно читають сторінки найчудеснішої в світі книги – книги природи». Велику увагу Сухомлинський приділяв «урокам мислення» серед природи. Кожне заняття передбачало певне коло речей і явищ для спостережень, а метою мала бути установка: дивуватися і помічати, помічати і відчувати, відчувати і думати, думати і творити.





Вхід