Сайт Відділу документів іноземними мовами є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
16.08.2018 12:45

На допомогу підвищенню професійної компетентності
Нещодавно до відділу документів іноземними мовами надійшла добірка монографій, присвячених лінгвістиці...

14.08.2018 10:33

Чорне море у Херсоні
Влітку більшість людей мріє про відпочинок на морі, однак сьогодні ми познайомились із щасливим виключенням...

06.08.2018 06:19

Ювілей улюбленого роману
Цього року виповнюється 205 років знаменитому роману Джейн Остін «Гордість і упередження». Англійська...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Рено, Пежо, Сітроен

Рено, Пежо, Сітроен

26.04.2018 09:44

Неофіційний девіз автомобільної компанії Рено – «voiture à vivre», «автомобіль для життя», а значить – надійний, зручний, потужний і недорогий. Такими словами можна описати усі французькі автомобілі – Рено, Пежо і Сітроен. За ім`ям кожної з цих марок стоїть яскрава особистість засновника – інженера і новатора. Французькі автомобільні компанії розпочали свою діяльність приблизно в один час – на початку XX століття, коли машини були винятковим, рідкісним засобом пересування. Завдяки зусиллям талановитих механіків максимальна швидкість європейських автомобілів зросла з 25 км/год до 75 км/год всього за 14 років. Кожен французький інженер сприяв такому швидкому розвитку тим чи іншим чином. Луї Рено, наприклад, покращив коробку передач завдяки своєму винаходу; Арман Пежо експериментував із дизельними двигунами; Андре Сітроен вперше застосував під час продажу автомобілів такі звичні сьогодні послуги, як реклама, продаж у кредит, сервісне обслуговування. Цілих 10 років назва компанії Сітроен була розміщена на Ейфелевій вежі, що занесено в Книгу рекордів Гіннеса як найбільший майданчик для реклами!
Про ці та інші цікаві факти у відділі документів іноземними мовами розповіли студентам факультету іноземної філології ХДУ. Присутні вчились розрізняти елементи кузова автомобіля французькою мовою, у цьому нам дуже допомогла інтерактивна дошка. Хоча більшість учасників були дівчатами, вони швидко розібрались із типами кузовів і не плутали місце розташування багажника і капота.
Центр «Вікно в Америку» та Maker Space також можуть похвалитись технічними новинками, які і цього разу допомогли вразити присутніх на заході.







Вхід